Název vzdělávacího programu – Informační technologie
Kód a název oboru vzdělávání: 18 – 20 – M/01 Informační technologie
Účinnost od: 1. září 2022
Délka a forma studia: čtyřleté denní
Stupeň vzdělávání: střední vzdělání s maturitou
Kód a název oboru vzdělávání: 18 – 20 – M/01 Informační technologie
Účinnost od: 1. září 2022
Délka a forma studia: čtyřleté denní
Stupeň vzdělávání: střední vzdělání s maturitou
Kategorie a názvy vyučovacích předmětů | 1. ročník | 2. ročník | 3. ročník | 4. ročník | Celkem |
Všeobecně vzdělávací předměty | |||||
Český jazyk a literatura | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
Anglický jazyk | 3 | 3 | 2 | 2 | 10 |
Konverzace v AJ | – | – | 1 | 1 | 2 |
Odborný AJ | – | – | 1 | 1 | 2 |
Společenské vědy | 1 | 2 | 1 | 1 | 5 |
Fyzika | 2 | 1 | – | – | 3 |
Chemie a udržitelný rozvoj | 3 | – | – | – | 3 |
Matematika | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 |
Literární výchova a komunikace | 1 | 1 | 1 | 2 | 5 |
Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
Úvod do informatiky | 4 | – | – | – | 4 |
Základy ekonomie | – | 1 | – | – | 1 |
Marketing a management | – | – | 1 | 1 | 2 |
Všeobecně vzdělávací celkem: | 21 | 15 | 14 | 15 | 65 |
Předměty specializace: | |||||
Hardwarové vybavení | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 |
Operační systémy a virtualizace | 2 | 2 | 2 | – | 6 |
Počítačová gramotnost | 2 | 2 | 1 | 1 | 6 |
3D aplikace | 1 | 1 | 2 | 1 | 5 |
Virtuální realita | – | – | 1 | 2 | 3 |
Počítačové sítě | 2 | 2 | – | – | 4 |
Kybernetická bezpečnost | – | – | 2 | 3 | 5 |
Programování | – | 3 | 2 | – | 5 |
Tvorba webových stránek | 1 | 3 | – | – | 4 |
Odborné semináře | – | – | 2 | 2 | 4 |
Zaměření na vývoj cloudových aplikací | – | – | 4 | 4 | 8 |
Zaměření na správu firemních systémů | – | – | 4 | 4 | 8 |
Praktický projekt | – | 2 | 3 | 3 | 8 |
Odborná souvislá praxe | – | – | 4 týdny | – | 4 týdny |
Předměty specializace celkem: | 10 | 16 | 20 | 17 | 63 |
Předměty celkem: | 31 | 31 | 34 | 32 | 128 |
Příprava na mezinárodní maturitu | průběžně | ||||
Rozšířený studijní program – matematika | – | – | 2 | 2 | 4 |
Rozšířený studijní program – fyzika | – | – | 2 | 2 | 4 |